“Herkes için hayırseverlik, şimdilik iktidarda yeri yok”

MyHoca

New member
İnsan beyni ve onun soyut ifadesi olan zihin, hâlâ en derin psikolojinin bile çözemediği kıvrımlara ve dönüşlere sahiptir: Yaşamın uzun evriminde yeni doğmuş bir bebektir ve taşıyıcısının çok yakın zamanda ortaya çıkışı nedeniyledir. , hatalar yapmak; Zekanın atalardan kalma içgüdünün gücüne karşıt olduğu durumlarda, bebek gevezeliklerinde bile bu açıkça görülür.


Bu anlaşılması güç önsözün ardından şu satırlar geliyor.


En katı görüşmecilerin gösterdiği sonuçlar hayret verici: Büyük çoğunluk, yeni düzenin bize dayattığı bu kırbaçları, neredeyse herhangi bir dünya dışı varlığın gözündeki gerçek mazoşistler gibi kabul ediyor.


Sanırım, bir yandan, pek çok kişide, cehennem gibi Kirchnerist Orta Çağ'a karşı bazen kayıtsız, bazen suç ortağı, bazen hoşgörülü oldukları için derinlerde bir suçluluk duygusu var. Ve en yaygın dinlerden birinde olduğu gibi, etkisiz kefaret kadar onarıcı hiçbir şey buraya eldiven gibi sığmaz.


Öte yandan aynı dinde çok önemli bir üçlü yüceltilmektedir: İman ve ümit. Bugün yeni düzenin bizi cehennemden çıkaracağını umarak çok güvendiğimiz Entelechies.


Ancak iki ciddi sorun ortaya çıkıyor: Üçlünün üçüncüsü olan herkes için hayırseverlik, bilgisayarın planları arasında görünmüyor. Ve en muazzam şey, hepimizin taşıdığı bu yeni beynin, muazzam derecede uzun bir inanç ve umutları aktarma konusunda eğitilmemiş olmasıdır.


Sadece hepimizin, torunlarımızın alabileceği faydalara veya hatta daha fazlasına işaret eden hayırseverliği, köyümüzün tarihinde şu anda düştüğümüz durumda bizi sağlam tutacaktır.


Hector Cuadrado [email protected]


Dolar, yinelenen tema


Bir iktisatçının (ya da bir psikoloğun) bana neden biz Arjantinlilerin devalüasyon sendromuna sahip olduğumuzu açıklamasını isterim. Dolar çok yükseliyor, biraz istikrara kavuşunca tedirgin oluyoruz, geri olduğunu, devalüe edilmesi gerektiğini iddia etmeye başlıyoruz. Ve eğer her zamanki gibi değer kaybedip yükselirse ve fiyatlar bir anda korkunç bir şekilde yükselirse şikayet ederiz: “Bu ne rezalet, doların yükseldiğini gördünüz mü? Yüksek fiyatları gördünüz mü?” Gittiğim ülkelerde doların ya da döviz kurunun gecikmesinden hiç söz edilmiyor ya da hemen hemen hiç bahsedilmiyor. Kendimizi Avrupa ile karşılaştırmamak adına doların yıllardır neredeyse aynı değerde olduğu kıtadaki komşularımızdan bahsediyorum. Geriye kalan paraları sessizce saklıyorum çünkü birkaç yıl sonra geri döndüğümde aynı değere sahip olacaklarını biliyorum. Neden para birimimize sonsuza kadar değer vermiyoruz? Zihniyetinizi değiştirmeniz acildir.


Maria Moreno Quintana [email protected]


Şeyler ismine göre mi


Yaklaşık bir aydır, Gönye demiryolunu kullanan biz sabırlı vatandaşlar, bazı bölümlerde insan hızında, bazılarında ise yerleri belirlenmeden normal hızda hareket eden oluşumlar gibi garip etkiler yaratan “teknik aksaklıklar” nedeniyle sıkıntı çekiyoruz. tekrarlandı. Servisler iptal edilmediğinde istasyonlar arasında da fren yapıyorlar. Antrenman seansları arasındaki 10/12 dakikalık yoğun saat frekansından, saatte 4 (şansımız varsa) elde ederiz: 45 dakikalık bir bekleme ve bir sonraki, rastgele 8 veya 9'da bir bekleme. Kimse gerçeği söylemiyor: Bu, yalnızca çok çalışan yolculara açıkça zarar veren bir güç ölçüsüdür (çoğu, işte kalma nedeniyle maaş ikramiyesini kaybeder). Hiç kimse demiryolu personelinin bir bütün olarak üniversite hazırlığına ihtiyacı olmadığını söylemiyor, ancak hepsi, örneğin bu acı dolu Arjantin'de, uzun süredir acı çeken halk sağlığı doktorlarının %90'ından daha yüksek maaşlar alıyor. Sanırım bu sendikacılıktan biraz vatanseverlik istemek, Neuquén'deki Çin üssüne rehberli turlar istemek gibi bir şey.


Kendimizi, küçük çıkarlarımızı zarara uğratmak yerine evimize bakması gereken kardeşlerden oluşan bir millet olarak görmekten çok uzağız.


Ernesto Leive [email protected]


CABA'da sürücü belgesi


Okuyucu Alberto Luis Arroyo'nun 22 Nisan'da yayınlanan mektubuyla ilgili olarak, Topluluk Merkezinde uzman personelin sakinleri kabul ettiği ve prosedürlerin yönetimi konusunda onlara rehberlik ettiği dijital adaları etkinleştirdiğimizi size bildiririz. Lisansın geçerlilik koşulları, 2.148 Sayılı Kanun tarafından onaylanan Şehrin Trafik ve Ulaşım Kanunu ile sağlanmaktadır. Sürücü ehliyetlerinin yaş aralığına göre geçerliliğini belirleyen 24.449 sayılı Ulusal Trafik Kanununun kriterlerini benimser. Bunun nedeni, sürüş yeteneğini kanıtlamak için ileri yaşlarda psikofizik muayenenin daha sık yapılması gerekliliğidir.


Cesar Torres Hükümet Sekreteri ve Vatandaş Bağlantısı – CABA